понеделник, 15 януари 2018 г.

Shit!!!!!!!!!!!!!!!! ГУБЯ СаПскрайбарЕ!!!!!!!!!!!

Найадох сА на хойа с извинение :) Ето какво е положение с канала ми TSOLKO в тубата:  изгубих 6 абоната последния месец. Истината че набрах 200 абоната от клипчетата на Revelation-a, който са с гол мод ( тоест героинята е гола). Това май се оказа CHIPSHOT обаче тъй като сега като си качвам нормалните клипове, хората взеха да се отписват. Каква е поуката ли? Ами хората обичат да гледат голи задници.
Мдам имам две опции пред себе си едната е да продължа да качвам клипчета с голи цицорки и събскрайбърите да продължат бавно, но сигурно да растат.... или мога да си качвам, каквото ми е на душа. По втория метод обаче, всичко що дири голотия ще напусне и ще останат само двата ми най -върли фена (майка ми и аз предполагам). Какво да правя, дайте мнение???!?!?!?!?!

За мен какво ново. Ами не знам дали вече споменах, но вече съм татко от известно време... освен това днес си купих нов винтоверт и кутия за инструменти :D Това второто май не Ви интересува. До ново включване...

Няма коментари:

Публикуване на коментар